Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Zwroty i reklamacje
WARUNKI REKLAMACJI Swarzędz Design
Jeśli będziesz niezadowolony z jakości swojego nowego mebla, prosimy o kontakt z Twoim salonem lub studiem Swarzędz Design i załączenie zdjęć reklamowanego produktu.
Wady te są usuwane poprzez naprawy. Jeśli naprawa nie jest możliwa, nastąpi wymiana wadliwej części.
Nie są uznawane za reklamacje wady wynikające z wypadków, zaniedbania, niewłaściwego użytkowania, zużycia, albo nieprzestrzegania instrukcji montażu i przewodnika pielęgnacji.
Pytania dotyczące konserwacji i pielęgnacji powinny być kierowane do salonu, w którym został dokonany zakup mebla.
Bezzasadna wizyta serwisowa 150zł.
salon@swarzedzdesign.pl
22 3318940